fredag 16 januari 2015

Photoshop beroende ^^

Ja ni hörde rätt, jag är SJUKT beroende!
På 2 dygn har jag typ fotoshoppat sönder mina dagar, haha.
Här har ni mina åstakommanden:

Min första bild någonsin, var sjukt nöjd först. Nu när jag gjort fler så känner jag inte att den är så fin längre, haha!


Min andra bild som jag satt med igår, den är jag faktiskt riktig nöjd med!


Den här gjorde jag också igår, det är alltså vårat tävlingslag.
Inte direkt superhappy med den men det beror mest på att alla skickade bilder i olika kvaliteér och ljus så det blev inte så enkelt att styra upp..
Fr. vänster: Annie, Ellie, Jag, Nemo, Sofie, Felle och Amanda


Den här är mitt absoluta mästerverk hittills!
Här har jag lagt ner massa tid på detaljer och sånt ^^








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar