tisdag 27 januari 2015

Throwback Tuesday

Kör en liten tillbakablick ifrån min blogg eftersom det var sjukt länge sen ^^


När jag var ny i sneaky dragons och var helt sjukt oallmänbildad i allt vad starstable hette så gav Haley mig en grym guidad tur genom alla hemliga platser ^^


Min absolut första blogg header, faktiskt inte helt förjävlig!


Hahahaha alltså det här outfiten ^^
Kommer ihåg att jag tyckte den var sjukt snygg!
VA TÄNKTE JAG MED?


 Och den där j*kla hinderkarusellen. Jag HATADE den!


Åhhhh det här tyckte jag, Ida och Amanda att det var helt sjukt kul!



Jag satte på mig kamouflage under mördarveckan för att inte bli hittad vilket 
resulterade i att jag faktiskt vann den veckan!


 När de nya ponnisarna kom, Felle och jag var sjukt snabba och köpa nya ^^


När Sessan var ny så köpte jag ihop en helt ny sjukt snygg outfit, vacker som få!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar