söndag 19 april 2015

Haley Rainstorm




Namn: Haley Rainstorm
Ålder: 25 år

Första intrycket:
Janni var den första (förutom Sture då) jag kom i kontakt med ifrån klubben.
Detta har jag berättat om förut om hur hon hjälpte mig byta server för att kunna gå med i klubben osv osv..
Men så mitt första intryck av henne var att hon var helt underbar, snäll och väldigt hjälpsam.
Hon välkomnade mig i klubben med öppna armar minst sagt. 
Jag märkte också ganska tidigt att Janni är en sjukt busig person som alltid har koll på allt som händer i spelet! Hon kan alla tricksen ^^

Första gången vi träffades:
Vi träffades första gången på Halloween 2014 då vi var ett stort gäng från klubben som åkte hem till henne för att festa i kostymer. ^^
Jag kände direkt igen henne och gav henne en fetingkram såklart.
Janni var precis som jag förväntat mig, helt underbar!

Hur ofta vi ses nu:
Sedan halloween har vi setts 3 ggr varpå senaste gången var denna helg.
I vintras kom hon hem till mig och hälsade på och stackarn blev supersjuk så hon fick lov att mysa ner sig i min soffa hela den helgen.
Jag spenderade också nyårsafton hemma hos henne vilket var helt underbart! 

Jag tycker:
Janni är som tidigare sagt en helt fantastisk person som jag älskar av hela mitt hjärta!
Hon är och kommer alltid vara min sistá from another mistà <3


Haleys kommentar om mig:



Jag pratade med Nina för första gången redan innan hon kom med i klubben. Hon skrev till mig och undrade hur hon skulle gå tillväga för att byta server... Med lite fix och tricks så löste vi det och Nina blev en drake med oss! Mitt första intryck av Nina var att det här var en person som jag ville lära känna bättre. Så himla snäll och trevlig! Nina är en sån där vän som alla vill ha! Hon är snäll utan att vara mesig, tycker hon att något är fel så säger hon det! Hon är otroligt omtänksam, hon vill att hennes vänner ska må bra och det syns på henne hur otroligt dåligt hon mår om någon av hennes vänner är olycklig... Första gången jag träffade Nina irl så blev jag förvånad över att hon var i samma längd som mig, jag hade av någon anledning fått för mig att hon var sjukt lång haha! Men utöver det så var hon precis som hon är i spelet, lika mysig och underbar! Nina har ett humör som heter duga, men det är inget negativt (så länge hon inte förlorar på något, hon är en sjukt dålig förlorare och det är otroligt gulligt! Hon blir såååå arg!). Och om hon är en dålig förlorare så är hon en ännu sämre vinnare, hon blir helt till sig! Men det är inget negativt, hon är inte elak eller otrevlig för det. Men hon har en kämparglöd som inte är från denna värld, vill hon något så ger hon sig inte och jag beundrar hennes beslutsamhet! Jag är så glad att jag har fått lära känna Nina, hon är en helt underbar vän och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne! Alltid min sistah from anotah mistah, älskade Nina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar