måndag 2 februari 2015

Fjordingar - Dopade?

En diskussion som vi i klubben haft sedan en tid tillbaka är ifall fjordingarna är snabbare än alla de andra hästarna eller inte...
Jag är i stort sett övertygad om att det faktiskt är så!
Dels för att sedan min lilla plutt blev fullevlad har jag satt nästintill alla mina personliga rekord på
banorna och dels för om man tittar på champ osv så är det alltid fjordingar som hamnar på prispallen!
Detta tycker jag är skittråkigt faktiskt!
De andra hästarna tappar ju helt plötsligt i värde och plötsligt vill man inte rida på nån av dom för att man vill ha chansen att vinna..
Jag hoppas verkligen att SSO teamet kikar på det här snart och ordnar det fför såhär kan vi ju inte ha det ^^





1 kommentar:

  1. Håller helt med! De andra hästarna tappar värde, tillslut rider alla runt på fjordingar..... // Dextra Applesmith

    SvaraRadera