måndag 16 februari 2015

Skattjakt alá Nina

Jag älskar skattjakter!
Dessvärre är jag oftast med och anordnar dom så jag får inte använda mina hjärnmuskler så ofta ^^
Men igår hade jag iallafall återigen ett sådant event tillsammans med Annie och Janni.

Detta går ut på att de ska så snabbt som möjligt hitta alla tre med hjälp av ledtrådar.
Till en början får de 3 stycken ganska svåra ledtrådar och har sen 15 minuter på sig att leta innan nästa ledtråd kommer, och efter 30 min kommer de tredje och sista ledtrådarna.

Gårdagens ledtrådar var:
Nina 
Första: UTSIKT
Andra: MUSIK
Tredje: VARGAR

Jag befann mig alltså uppe på berget i Firgrove

Annie
Första: GRILLPLATS
Andra: GRÖNT
Tredje: BÄR

Hon gömde sig vid grillplatsen i Göndalsskogen

Haley
Första: SNÅR
Andra: GRÖN OCH BLÅ
Tredje: FÄRDMEDEL

Hon höll till under Linbanan 


På tredjeplats kom Ellie Northfall
På andraplats kom Amanda Wolfdaughter
Och vinnaren blev Emma Shortroad 
som kommer få ett hemligt paket på posten!


Vad tycker ni om såna event? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar